RobnHoodCast Episode 5: SDCC ’22, Ms Marvel & Thor review

Een nieuwe podcast als voorbeschouwing over SDCC 2022 waar heel wat is aangekondigd vanuit het animatie panel maar vannacht in de nacht van 23 op 24 juli ook het panel van de live action tv series en films aankondigingen zal gaan brengen voor de toekomst van Marvel. Het vermoeden is dat de grote titels pas in september bij D23 aangekondigd zullen worden, dus onze eigen verwachtingen zijn vooralsnog laag. Ik bespreek het in deze nieuwe podcast waar ook weer veel fans te horen zijn die de moeite hebben genomen om hun verwachtingen prijs te geven, super leuk dus! Daarnaast heb ik vorige keer Ms Marvel en Thor besproken, Ms Marvel alleen over de eerste afleveringen maar nu blik ik terug op de gehele serie. Thor – Love and Thunder daar heb ik vorige keer een vooruitblik op gegeven in de ShortCast. In deze podcast geef ik een korte review over de film. Let op! Wil je geen spoilers, met name op het gebied van aangekondigde titels (ook grote titels!) van Marvel? let op dan op want we hebben wel wat “gelekte” informatie binnen gekregen. Spoilers dus! (Update: inmiddels zijn er toch meer titels aangekondigd dan we hadden verwacht dus deze podcast bevat nu geen spoilers meer).

Check out our podcast

Check out our podcast

Check out our podcast

Uiteraard is de RobnHoodCast te beluisteren op de inmiddels welbekende platformen. Abonneer je op mijn podcast via Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts of de RSS feed. Dit kan uiteraard ook op je telefoon door de app te downloaden. Klik op de icoontjes om direct naar je favoriete streamingsdienst te gaan. Meer weten? Check ook deze page!